جوک/اس ام اس جدید
 
درباره وبلاگ


با سلام به دنیای سرگرمی خوش اومدید این وبلاگ همون فال-چتوشرگرمی سابقه که فقط کمی تغییر کرده است راستی نظر فراموش نشه(بازدید از وبلاگ بدون نظر دهی شرعاَ حرام است)


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 48939
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1







فال حافظ

پایگاه سرگرمی را صفحه خانگی خود کنید
پایگاه سرگرمی ها
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : مهدیار

سر به دختر: "می خواهی خورشید زندگی من باشی؟"
دختر: "آره"
پسر: "پس 130 میلیون کیلومتر از من دور بمون!"

 

دانشمندان به یه نتیجه منطقی رسیدن: از یه جائی‌ به بعد، بحث کردن دیگه فایده ای نداره، باید فحش بدی!

 

 شكسپیر می گه: هر وقت زنت گریه می كنه، می خواد خرت كنه و هر وقت می خنده مطمئن باش خرت كرده!

 

فیزیک خیلی آسون تر می شد اگر خود درخت به جای سیب روی سر انیشتن می افتاد!

 

به زنبور عسل می گن می تونی در عرض 10 دقیقه 3 تا گل بخوری؟ می گه مگه من استقلالم؟!

 

ترحیح می دهم بمیرم و با تو نباشم، نه این که با تو باشم و در فکر مردن باشم!

 

سرِ جلسه ی امتحان از دخترِ کنار دستم می پرسم: لاک داری؟ می گه: چه رنگی؟!

 

قدیما به عروس و داماد سر عقد سکه تمام هدیه می دادن... بعد شد نیم سکه، بعد ربع سکه، بعد... اگر همین طور پیش بره باید به عروس و داماد سر عقد بگیم آفرین! آفرین!

 

لاشریک لک لبیک یعنی چه؟ یعنی با لک شریک نشوید حتی در یک خودکار بیک!

 

یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد اما هر وقت تنم به جماعت نادان خورد گفتند: كوري ؟! روزگارت بی نیاز از جماعت نادان باد.

 

نكند فكركنى دردل من ياد تو نيست
"گوش كن"
نبض دلم زمزمه اش با تو يكيست.



نظرات شما عزیزان:

چشم انداز
ساعت15:01---4 اسفند 1390
سلام.
یه لر یه ترک و یه آخوند شب رو یه جایی می مونن . لره به ترکه میگه منو صبح بیدار کن . ترکه صبح بیدار می کنه لره به جای کلاه خودش امامه آخونده رو میذاره سرش میره دستشویی تو آینه نگاه می کنه میگه به خره گفتم منو بیدارکن آخونده رو بیدار کرده !!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب